Díky online připojení můžeme na internetu nalézat nové informace, studovat, číst, komunikovat s přáteli, hledat práci, či získávat nové zaměstnance, nakupovat i obchodovat. Internetové on-line připojení není jen „in“, ale je doslova nutné.
koule ve vesmíru

Doba se zkrátka mění a my s ní.

Ještě před pár lety se například obchodní či osobní korespondence vyřizovala běžným dopisem, dnes pošleme e-mail, nebo SMS. Od toho se odvíjí i další fenomén doby a tím jsou nová označení pro různé činnosti, např. „mailujeme“.
Dalším příkladem je nakupování, obchod a různorodá podnikatelská činnost. Ta se dnes také rozšiřuje do online sféry. Například běžně nakupujeme na e-shopech. Na internetu je možné koupit prakticky vše co si přejeme, od nového vybavení domácnosti, přes elektroniku, po oblečení, obuv nebo potraviny a alkohol.
Internetový obchod má skutečně velký budoucí potenciál, a to si obchodníci moc dobře uvědomují.                A proto se internetové e-shopy stále rozšiřují a přizpůsobují, aby bylo online nakupování přístupné a pohodlné opravdu všem.

Aby byl online obchod úspěšný, musí být vidět.

K tomu pomáhají zejména sociální sítě, jako je např. oblíbený Facebook, YOUTUBE a další. Obchodník, či dobrý marketingový pracovník musí znát psychologii moderního nakupování, umět analyzovat své webové stránky pomocí oblíbených nástrojů jako např. Google Analytic, Google Adwords a další. Online obchodník musí jít s dobou, zajímat se o nové moderní trendy, měl by umět dobře komunikovat, být kreativní, musí se profesionálně starat o své webové stránky, e-shop a také by měl pravidelně „živit“ profily na svým sociálních sítích.   
kroužek z ikon
Mezi moderní online sítě patří i tzv. profesní sítě, které jsou také velmi oblíbené a využívané. Patří mezi ně i oblíbený Linkedin, který má několik milionů uživatelů. Na této síti se mohou setkávat profesionálové z různých oborů, kteří zde mohou diskutovat, vyměňovat si kontakty, hledat novou práci, partnery, kolegy, nebo odborníky pro spolupráci. Zmiňme se ještě o profesní síti XING, což je profesní business síť pro zprávu obchodních partnerů a zákazníků zejména z Německa a Rakouska a Švýcarska. I XING má zaregistrováno několik milionů uživatelů. Profesní sítě jsou také s úspěchem využívány pracovními agenturami, kteří zde hledají nové zaměstnance.

Být online je dnes nutné
4.6 (91.43%)7